KOMUNIKAT WÓJTA GMINY TERESIN
Szanowni Państwo!
Informuję, że od 3 listopada 2020 r., co najmniej przez dwa tygodnie, Urząd Gminy nie będzie prowadził bezpośredniej obsługi interesantów. Wszystkie sprawy (tam gdzie tylko to jest możliwe) będziemy załatwiać telefonicznie: 46 86 138 15 (sekretariat), mailowo: urzad.gminy@teresin.pl lub poprzez platformę ePUAP.
KASA W URZĘDZIE BĘDZIE NIECZYNNA DO ODWOŁANIA
Prosimy o dokonywanie płatności przez internet na nr konta:
Podatki i opłaty lokalne:
BS Teresin 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020
Odpady komunalne:
BS Teresin 30 9284 0005 0012 3389 2000 0030
Formularze wniosków oraz telefony do wszystkich referatów dostępne są na stronie bip.teresin.pl w zakładce „Poradnik interesanta – jak załatwić sprawę”.
KONTAKT Z WÓJTEM TYLKO TELEFONICZNY
Korespondencję do Urzędu wrzucamy do skrzynki przed Urzędem Gminy. Prosimy o podawanie numerów kontaktowych na korespondencji wpływającej do Urzędu. Korespondencja podlega 24-godzinnej kwarantannie.
Oficjalna strona z informacjami na temat epidemii [Portal gov.pl]
Prawo
1052
14 listopada 2019


PORTRET PAMIĘCIOWY OSOBY ODBIERAJĄCEJ PIENIĄDZE
Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Sochaczewie prowadzą postępowanie dotyczące oszustwa na szkodę 70 – letniej mieszkanki Sochaczewa
Prawo
876
7 listopada 2019


Komunikat Komendy Policji w Sochaczewie
W ostatnim czasie doszło do kilku wyłudzeń pieniędzy od mieszkańców Sochaczewa