WZNOWIENIE PRACY URZĘDU GMINY TERESIN Z PEWNYMI OGRANICZENIAMI

Urząd Gminy Teresin informuje, że 22 kwietnia wznowiona została bezpośrednia obsługa interesantów w zakresie: rejestracji stanu cywilnego (USC), ewidencji ludności, dowodów osobistych, dopisania do spisu wyborców. Interesanci proszeni są o stosowanie się do poleceń pracowników UG, a przede wszystkim:

– noszenie maseczek zakrywających usta i nos,

– używanie rękawiczek jednorazowych,

– używanie płynów dezynfekcyjnych.

Osoby z wyraźnymi objawami choroby np. katar, kaszel, temperatura proszone są o powstrzymanie się od bezpośredniego załatwiania spraw w Urzędzie i stosowanie kontaktu w formie telefonicznej bądź mailowej. Interesanci w celu załatwienia spraw w USC i referacie ds. obywatelskich będą zapraszani pojedynczo. Pozostałe sprawy załatwiamy nadal telefonicznie (46 86 138 15 ) lub mailowo: urzad.gminy@teresin.pl.

Informujemy, że na stronie internetowej bip.teresin.pl w zakładce „Poradnik interesanta (Jak załatwić sprawę)” można zapoznać się z kartami usług, które oferujemy oraz pobrać stosowne druki do wypełnienia. Aby złożyć wniosek, podanie itp. należy je zeskanować i przesłać na adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@teresin.pl.

Wnioski, podania itp. można również wrzucać do skrzynki wystawionej pod Urzędem. Proszę o podawanie danych kontaktowych na wpływającej do Urzędu korespondencji.

Przyjmowanie płatności w kasie Urzędu jest nadal wstrzymane do odwołania.

Prosimy o dokonywanie płatności przez Internet, na poczcie, w banku itp.

Podatki płacimy na konto: BS Teresin 50 9284 0005 0000 0912 2000 0020

Śmieci płacimy na konto: BS Teresin 30 9284 0005 0012 3389 2000 0030.
Prosimy o pomoc w kontakcie z nami osobom starszym oraz tym, którzy nie mają Internetu. Mieszkańcy korzystający z Teresińskiej Karty Rodziny 3+ oraz Karty Seniora 75+ czekający na zwrot 50% opłaty za odbiór odpadów o sposobie i terminie tego zwrotu będą poinformowani w najbliższym czasie.

Wielkość czcionki
Kontrast